صفحه ای از علیرضا میربزرگ

صفحه ای از علیرضا میربزرگ

به شعر می رویم و این حدیث حیث عالم است
صفحه ای از علیرضا میربزرگ

صفحه ای از علیرضا میربزرگ

به شعر می رویم و این حدیث حیث عالم است

من: علیرضا میربزرگ


علیرضا هستم؛ میربزرگ: تا این‌جاش دست من نبوده.

اما بعدش که زندگی رو دستم گرفتم، فهمیدم که نه تنها علیرضا میربزرگم، که یه مبتلا به واژه هم هستم، با ده انگشت که می‌نویسن و فکری که من رو به هرجایی می‌بره.

توی این صفحه قصد دارم همه‌ی اون‌چه به اسم داستان و شعر از خودم سراغ دارم با شما به اشتراک بذارم و در ادامه‌ش دوست دارم از همه‌تون بخونم و یاد بگیرم و مهم‌تر از همه بپرسم:
«شما از وقتی زندگی‌تون رو دست گرفتید خودتون رو چطور معرفی می‌کنید؟»

 

 

 

 

علیرضا میربزرگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد